Since 2010

Select from the following Madoo products for your best health companion:

Durian Honey Coffee

Price: RM25.00 per box

Each box contain 12 sachets of 25 gram each.

 


Honey Ginger Chewable Tablet

Price: RM50.00 each bottle

Each bottle contains 60 chewable tablets of 600mg each


Honey Cinnamon Chewable Tablet

Price: RM50.00 each bottle

Each bottle contains 60 chewable tablets of 600mg each

 


 

TESTIMONI

 

 

Dua minggu lepas saya disahkan oleh DEMC dijangkiti Denggi setelah ujian darah dilakukan.  Doktor beritahu bahawa mulai besok platelet akan mula menurun.  Ketika itu suhu badan mencecah 40 celcius.  Surat doktor untuk masuk wad telah dikeluarkan tapi kerana bilik wad semuanya penuh maka terpaksa tunggu peluang keesokan hari.  Saya terus makan 2 honey ginger tablet dan 2 honey cinnamon tablet segera.  Besoknya sebelum nak masuk wad, ujian darah dilakukan sekali lagi tetapi doktor agak terkejut kerana platelet saya terus naik dan tetap normal.  Lab mengesahkan bahwa Denggi masih lagi ada.  Maka tak jadi masuk wad sebab platelet masih normal.  Di rumah saya terus makan 4 biji lagi madu tablet seperti semalam.  Dan alhamdulillah, hari ketiga kesihatan tubuh badan saya terus normal seperti sediakala termasuk suhu badan.  Alhamdulillah syukur kepada Allah swt. Maka saya ingin mengesyorkan kepada semua pembaca untuk mencuba produk Madoo tablet ini moga2 dengan izin Allah swt. maka jangkitan seperti Denggi dapat kita atasi segera insyaAllah.   Saiful


"Kopi Madoo sedap."   NIK

 

"Kopi Madoo bagus ... selalunya bila saya minum kopi lepas tu sakit ulu hati. Kopi Madoo no problem dan secukup rasa."   NAHAR

 

"Kopi madu habatussauda rasanya lain dari kopi-kopi di pasaran sebab rasanya tak brapa manis walaupun terasa madu dan habatussauda nya.  Bila saya minum kopi ni batuk saya rasa berkurangan terutamanya kahak di tekak saya.  InsyaAllah, saya yakin kopi ni dapat mengurangkan batuk berkahak jika diambil secara berterusan."   AZMI

 

"Anak saya sering demam dan berpanjangan tempohnya. Banyak sebab-sebab demamnya dan ubat-ubat dari klinik dan hospital pun dah tak mujarab lagi baginya.  Tapi selepas beliau mengamalkan memakan honey cinnamon tablet setiap pagi dan petang, alhamdulillah saya dapati beliau sudah tidak lagi demam dan nampaknya lebih bertenaga. Syukur kepada Allah swt. Alhamdulillah."   PROF. UiTM

 

 "Rasanya amal Madoo ni selama seminggu takde masalah migraine sangat.  Selalunya seeminggu sekali kena tapi ni dah takde.  Tenaga pun okay. Ambil satu biji waktu sahur still bertenaga sampai berbuka. Alhamdulillah."   NUR TANIA

 

 "Saya telah mencuba berbagai jenis ubat termasuk dari klinik doktor pakar bagi merawat kulit muka saya yang berjerawat tapi semuanya tidak berjaya.  Jerawat saya hanya hilang sebentar saja tapi kembali beberapa hari kemudian.  Saya sangat hampa tetapi setelah saya mencuba PRODUK MADOO ini saya sangat berpuashati kerana kulit muka saya sudah tiada lagi jerawat dan semakin licin dan cantik.  Saya ingin mengesyorkan kepada semua untuk mencuba produk ini dan nikmati khasiatnya yang sangat banyak."     AFIQ


"Seperti orang lain, saya selalu cepat letih dan penat samada sedang memandu, bekerja atau di rumah.  Kerap juga saya terlelap seketika waktu meeting di pejabat dan memandu kerana terlalu penat.  Tapi setelah saya mencuba PRODUK MADOO ini saya alhamduillah sudah jarang keletihan dan sentiasa bertenaga dan segar untuk menjalankan tugas saya.  Saya juga telah berhenti ambil produk-produk vitamin lain kerana produk Madoo telah sempurna dari khasiatnya. "     ZUBAIDAH

"Saya kalau memandu kereta pulang ke kampung mestinya berhenti beberapa kali di tempat rehat R & R  untuk melelapkan mata sebelum meneruskan perjalanan.  Kadang-kadang 3-4 kali berhenti tidur dalam kereta di tempat rehat.  Alhamdulillah setelah mencuba PRODUK MADOO, saya boleh memandu dengan lebih lancar dan tak perlu lagi tidur di tempat rehat kecuali berhenti untuk ke bilik air dan solat.  Baru-baru ni, saya boleh memandu hingga lebih kurang 9 jam dari KL ke Kota Bharu tanpa tidur di mana-mana kecuali ke bilik air dan solat.  Alhamdulillah, syukur kerana ada PRODUK MADOO dan saya pasti akan terus menggunakannya selama-lamanya insyaAllah."  EHSAN

"Setelah menggunakan PRODUK MADOO di pagi hari, saya sekarang boleh skip lunch kerana badan saya segar dan tidak merasa lapar sampai ke petang.  Tak perlu lagi susah-susah nak diet kalau macamni seperti macam2 program diet di pasaran sekarang.  Hanya ambil 1-2 tablet PRODUK MADOO di pagi hari pasti boleh tahan sampai ke petang.  Bagus juga untuk bulan Ramadhan di mana kita  boleh ambil 1-2 tablet waktu sahur dan insyaAllah badan tak rasa lapar sangat esoknya."        SURINA

"Telah bertahun-tahun saya mencari ubat untuk "ketuat" pada jari saya termasuk dari doktor dan amalan-amalan orang dulu kala tapi semuanya tak berhasil.  Tapi tanpa diduga setelah mengambil PRODUK MADOO ini dalam tempoh seminggu sahaja tiba-tiba "ketuat" pada jari saya itu langsung tanggal dengan sendirinya.  Cuma ada sedikit kesan bekasnya yang makin menghilang sedikit demi sedikit.  Syukur kepada Allah swt kerana saya menjumpai PRODUK MADOO ini dan berkesan pula kepada saya."    KAK ZU

"Kulit saya selalu tumbuh bintik-bintik kecil setiap kali lepas makan ikan masin yang memang menjadi kegemaran saya.  Mungkin kulit saya alergik kepada ingredient ikan masin.  Tapi alhamdulillah setelah saya mencuba PRODUK MADOO, saya sekarang sudah tak hadapi lagi masalah bintik2 kecil di kulit saya.  Mungkin MADOO dapat membersihkan darah saya.....  "     IDA 

"Beberapa bulan lalu saya telah ditimpa sedikit kemalangan yang mengakibatkan tangan kiri saya patah dan terpaksa dimasukkan sebatang 'besi' untuk menyokong tulang tersebut.  Akibat dari pembedahan tersebut, saya akan mengalami sakit yang agak ketara di tangan kiri saya tersebut setiap hari sebaik sahaja dari bangun pagi.  Berbagai jenis ubat dan fisioterapi dilakukan tapi masih juga tidak sangat berkesan.  Walaubagaimanapun, setelah saya mencuba PRODUK MADOO in selama beberapa hari dan selepas seminggu, kesakitan saya setiap pagi tersebut telah hilang dengan sendirinya.  Alhamdulillah saya bersyukur kepada Allah kerana menemukan saya dengan produk ini."      SHAM

"Perut saya sangat sensitif kepada makanan yang terlalu pedas atau yang 'contaminated' dan akibatnya akan memulas dan terpaksa ke tandas berulang kali.  Suatu hari teman saya mengesyorkan PRODUK MADOO ini untuk membantu mengurangkan sakit perut saya dan alhamdulillah bila saya mengambilnya ketika keadaan memerlukan, sakit perut saya langsung dah kurang dan makin stabil.  Tak lagi perlu sentiasa dalam keadaan ready untuk ke tandas.  Syukur kepada Allah SWT kerana ada PRODUK MADOO ini."     RIZAL

 

CLICK HERE TO ORDER OUR PRODUCTS

 

NOTE:  FOR ORDERS OUTSIDE MALAYSIA, PLEASE EMAIL US (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) FOR QUOTATION PRIOR TO PAYMENT AND ORDER.